Demaror si piese pentru demaror
Electromotor si piese pentru electromotor
Filtru aer, filtru benzina Briggs&Stratton
Garnituri si simeringuri Briggs&Stratton
Piese pentru sistemul de alimentare Briggs&Stratton
Carburator si piese pentru carburator
Membrane, garnituri, pompe amors
Rezervor combustibil, pompa, robinet combustibil
Membrane carburator, pompa amors
Carburator, piese pentru sistemul de alimentare
Garnituri, simeringuri, rulmenti
Piese de frana , piese pentru sistemul de taiere
Piese pentru sistemul de ungere
Piese motofierastrau AL-KO, Einhell
Piese pentru alte tipuri de motoierastrau
Carburator, piese pentru sistemul de alimentare
Garnituri, simeringuri, rulmenti
Piese de frana , piese pentru sistemul de taiere
Pot cumpara si fara inregistrare?
Puteti sa navigati si sa comandati si fara inregistrare. Insa va recomandam sa va faceti un cont, pentru a putea accesa site-ul nostru mai rapid in viitor si pentru a putea verifica si urmari comenzile de pe piesemasinigradinarit.ro.
Cum comand?
Alegeti produsul dorit, adaugati in cos. Ulterior puteti modifica cantitatile produselor din cos. Completati formularul de livrare si trimiteti comanda.
Cum folosesc optiunea Cautare?
Cu optiunea Cautare rapida gasiti mai usor piesele dorite. In casuta cautare rapida introduceti cuvantul/numarul original cautat si apasati butonul Cautare.
Cum primesc produlul comandat?
Avem doua variante de intrare in posesia coletului: prin ridicare personala de la sediul din Sangeorgiu de Mures, str. Petki David nr. 85, sau prin curier rapid GLS, pentru care costul transportului este de 21,00 lei, oriunde in tara, pentru coletele sub 25 kg.
Ce fac dupa ce comand piesa?
Dupa ce ati finalizat o comanda in cateva minute veti primi un e-mail din care vor reiesi detaliile comenzii.
Pot comanda si telefonic?
Da, puteti face comenzi si prin telefon daca stiti numarul de articol al piesei de schimb ce urmeaza a fi comandata.
De ce aveti nevioe de datele mele?
Pentru facturare, instiintare si livrare la adresa exacta avem nevoie de numele complet, adresa , numarul de telefon si adresa de e-mail.
Am posibilitatea sa vad produsele fizic?
Din pacate firma noatstra nu detine decat un depozit, nu si magazin. Pentru identificarea unui produs avem date toate informatiile pesite (marimi, poze, coduri originale )
Daca ma deplasez la depozit, pot ridica personal coletul?
Da, in cazul in care aveti deja o comanda plasata si ne-ati instiintat prin e-mail sau telefon de ridicarea personala.
Tot ce apare pe site este si in depozit?
Nu toate produsele aparute pe site sunt si in stoc. Pentru situatiile in care trebuie sa comandam produsul dorit de D-voastra, este un termen de livrare de 6 zile. In caz contrar intrati in posesia coletului in 3 zile
Pot sa renunt la o comanda facuta deja?
Da puteti sa renuntati la o comanda plasata deja pana ce nu am predat coletul curierului. Puteti renunta prin telefon sau prin e-mail.
Nu pot spune un interval orar in care sunt la domociliu. Ce am de facut?
Comenzile pot fi livrate si la alta adresa decat cel de domiciliu.
Primesc factura fiscala?
Toate produsele vandute prin webshop vor fi facturate.
Cum pot lua legatura cu relatii clienti?
De luni pana vineri intre orele 8-16 ne puteti contacta la numarul de telefon: 0746249502, sau prin e-mail la adresa tradingecs@gmail.com. Responsabil relatii clienti: Varga Csilla.